keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Kenkät




Okei, siis blogeissa on puolensa.

Blogeja lukemalla kun voi saada vinkkejä itseä kiinnostavista jutuista, mutta sitten niitä vinkkejä noudattamalla voi menettää rahaa. Näin kävi mulle, kun luin Tyyliä metsästämässä -blogia hiljan. Siellä oli postaus Office-verkkokaupan alesta. No minä vähän menin katsomaan ja sitte NE oli sielä. Edullisesti.

Oon näitä kauan jo kuolannut, mutta en oo uskaltanu tilata tai sitten rahatilanne ei oo antanu myöten.




Ne on ihanat! Korolliset Converset. Olispa jo keli, että noita vois käyttää!

Jännitti toi kokoasia kamalasti. Mulla on ollu conssit joskus ja niissä koko oli 8, mutta sitte ku nää on naisten mallia, niin arvoin kauheesti, et kannattaisko ottaa vaikka 8,5. Ihan vaan jos ne vaikka olis vähän pienempää kokoa kuin ne sekäettä-malliset. No siihen isompaan päädyin sitte. Liian isot on aina helpommat ku liian pienet. Ja, no. Onhan ne vähän isot, kun kävellessä hölskyy, mutta se on helppo korjata. Ja kun ei tunnu jalassa isolle, vaan vasta kävellessä tosiaan huomaa, että kantapää vähän nousee.

Silti. Ihanat! sydän





Tämmöstä mulle. Muistakaahan käydä heittelemässä kysymyksiä tänne. Lauantaihin asti aikaa kysyä mitä on mielen päällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti