perjantai 28. helmikuuta 2014

Kakkoja puhelin kuvia! UUU.

Iltavuoroon marsh!

Jeejee. Huomaa kyllä, kun tekee välillä kaikkia vuoroja sekasin, niin on kyllä pääkin sekasin. Tänään en meinannu päästä ylös millään. Koomasin sängyssä kissat vierellä. Lyyti kanto ensin mulle hiirtä, että heitä ihminen, mutta sitte se totes ettei musta oo mihkää ja tuli kainaloon. Ihana kissi. n.n

Mut sit mä pääsin ylös ja me lähettiin pyörähtään kaupassa. Litkuun oli tullu taas kosmetiikkaa ja kun mä jostain blogista luin, että ne huulipunat olis jopa hyviä hintaansa nähden, niin ostin. Kolmella eurolla sai yhden punan. Mä valkkasin sävyn 23 Sweet Kisses. On aika söpö. Ja kun iskin sen huulille, se tuntuu mukavan voidemaiselta. Ainakin siis puolen tunnin koekäyttöön oon tyytyväinen. Täytyy ottaa seuraavaksi kunnon testiin, kun lähden viihteelle. Punat huulissa en suinkaan oo töihin menossa. :D

Puhelin kuvaa, anteeeeeksii. Mä en löydä mun kameran piuhaa. :D


Hutaisu huulilla. 


Tommonen pinkki. 

Ihana kissi on myös Ansa, joka on aina mukana menossa- Tällä kertaa se toimi kuvausassistenttina. Joka viides kuva on käyttökelpoinen kun kaikissa muissa on kissa photobombbaamassa. Sen verta hellyyttävä apulainen kuitenkin on, että laitettakoon hänestä loppuun kuva.





Mä lähen töihin! Hyvää viikonloppua teille! Ja hyvää työviikonloppua teille jotka myös painatte töitä viikonlopun!

Moro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti