lauantai 1. helmikuuta 2014

Kuvatulva

Minä vahingossa taas vähän hiljaa.

Mut nyt mä rikon sen hiljaisuuden kuvilla kännykästä. Ja siis kuvilla itsestäni ja Arielista.



Ensimmäisenä katsokaa kun älyhienoa Supernatural-paitaa. Aito "fanituote" tämä ei ole,
mutta sitäkin hienonpi. Teefury on ehkä hienoin juttu.



Samasta firmasta toinenkin Supernatural-paita, jossa Dean ja Impala. MMmmmm.




Ja kolmaskin. Tämäkin vallan ihana. Varsinkin koska Crowley.



Okei, sit yks päivä minä töissä. Oon kyllä niin hehkee. :p



Noni. Minä. Kuulokkeet päässä tietokoneella. Huomatkaa pilli.



Heilahti. Ei haittaa. Pääosassa kuitenkin tuopillinen mansikka-banaanismoothieta. Nam.



Tässä todistusaineet siitä, että tein itse. 


 
Samanmoista väkersin myös aamupalaksi eilen. Huomatkaa noi ihanat pillit
joita on häistä jäljellä vielä vaikka kuinka paljon.



Sit saa rakastua! Mä ainakin rakastuin. Ja siksi oli pakko hankkia se itelle joululahjaksi.
Harkitsin myös Belleä, mutta Ariel vei mukanaan.



Oon ommellu Arielille väliaikaisesti kuvissa näkyvät vaatteet, kun se parka ei oikein ollut kovin lämpöisesti.
Kovin lämpimät vaatteet sillä ei oo nytkään, mutta on nuo enemmän kuin pyrstö ja bikinien yläosa.



Eilen tein vielä ylihyvän löydön KappAhlista, kun tommosia tennari-avaimenperiä oli alessa.
Nappasin parin mukaan ja nyt on kengät toisella. 



Sukkahousut tein omista kuluneista sukistani. Ohjeen niihin löysin jostain netistä. :)


Kattokaa kun se on söpö.

Nyt tää tulva päättyy.
Hyvää lauantaita teille!

1 kommentti:

  1. Ihana Ariel ja ihana sinä! :) ja ihana oli myös se kysymys-vastaus-postaus! Ja ihanat pillit <3 taitaa olla jo kevättä rinnassa, kun kaikki on niin ihanaa! :) -E

    VastaaPoista