keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Kohokirjaimia


Mä ostin Dymon ja se on ihan paras! Musta on hauska nimetä asioita ja tolla se käy kätevästi. Tuo tekee vieläpä sitä sympaattista kohokirjainta, just niinku mummulassa oli aikoinaan. n.n Mä oon kerinny nimetä työpöydälläni asioita ja vessaankin askartelin nimikyltit pyyhenaulakoihin. 





Tähänkin kerkesin.


Ostin lisää teippejäkin.


Kätevästi sain laatikoihinkin nimikyltit.

Jos jäit miettimään ylimmän laatikon tekstiä, niin valaisen asiaa kuvalla.




Ilman korvista tuo venytys näyttää ihan pyllynreiältä. Ainakin se mulla tulee ensimmäisenä mieleen. 
Siksi nimesin venytyskoruja sisältävän laatikon osuvasti. ^


Kerkesin mä jo koristella näyttöänikin.



Ja tästä sopivasti päästäänkin seuraaviin kuviin.



Ansa on outo kissa kun se viihtyy tuossa laatikossa. Hengailee vaan sisällä. Ja sillä ei oo väliä missä asennossa toi laatikko on. Ehkä sitä kiehtoo se, että se on laatikko josta silti näkee pihalle. 
Kukapa kissan aatoksista tietää.


Ja sit Ansa ihmetteli kun joku mies väänteli sille naamaansa.




Tällästä mulle.
Miten teillä menee?

1 kommentti: