maanantai 3. maaliskuuta 2014

Mä haisen Mikolle



Kömmin hetkeksi Mikon kainaloon ja sitten tajusin, että se oli just laittanu dödöä. Hmm. Mun hiukset haisee/tuoksuu nyt aika voimakkaasti miehelle. huh. Hyvä haisu kyllä, mutta ei ehkä mulle. Varsinkaan mun hiuksiin, kun siinä ne leijuu liki nenää. Nooh, ehkä mä tästä suihkuun jossain välissä.


Hiuksista puheen ollen mun on pakko leijua teille mun hiuksista. Ne on nyt niin sopivan punaaset! <3 Ja juurikin luonnonvalossa ihanat! Ihanaa kun tuolla on jo päivä pidentynyt ja saa hengailla ulkona auringossa.







Mä oon tässä hetken haaveillu, et jos vaihtas väriä, mutta ei. Näitä ku kattoo, niin ei pysty. Mä niin rakastan punasta. Ihan sama vaikka pyyhkeet menee pilalle. Ihan sama vaikka saa olla koko ajan värjäämässä ja muuten ylläpitämässä väriä. Ihan sama. Minä ♥ mun hiusten värirys!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti