maanantai 12. toukokuuta 2014

---



Tiedättekö sen kun jonkun alottaminen tuntuu hankalalta ja kun sitä lykkää, se muuttuu vieläkin hankalammaksi. Mulle on käynyt blogin kanssa niin. :)

Hirrveesti on ollu hiljasta, kun ei oo jaksanu. Asiaa kyllä olis ollut, mutta ei vaan oo saanut aikaiseksi. Mieltä kuitenkin lämmittää, että blogissa on ollut kävijöitä vaikka mä en mitään oo saanut aikaiseksi. On mulla tähän vähän syytäkin, kun tässä elellään jänniä aikoja ja ajatukset tuhraantuu muualle. Meinaan tässä eletään nyt suhteellisen likellä haavetta siitä, että meillä olis ihan ikioma koti. En silti hehku sen enempää, koska pessimisti mussa ei usko ennen kuin nimet on paperissa.

Noniin, mutta hei! Mitä sulle kuuluu?


Mä oon kovasti tässä suunnitellu kesätukan leikkaamista. Ihan tosissaan aattelin jotain tosi hurjaa muutosta. Jopa jotain näin lyhkästä:






Noin lyhyt tukka mulla oli alkuvuodesta 2011. Tykkäsin tuosta kun se oli helppo. Mutta eipä tässä pitkässäkään mitään vaikeeta oo. Senku huitasee ponnarille. :D *huoh* Toisaalta mä niin tykkään näistä mun hiuksista nyt.






Tokihan hius on kasvava luonnonvara. Kun sen pätkäsee, se tulee kyllä takaisin. Ja voisipa olettaa, että se kasvaa taas terveempänä, kun kuolleet latvat lähtee. Ehkä. n.n



Mitäpä tuumit sinä? 
Uskaltaisinko pätkästä lyhkäseksi? 
Ja millainen hiustyyli mulle sopisi?

6 kommenttia:

  1. Hurja ajatus leikata hiukset :D Mutta kasvaahan ne, itse miettinyt samaa, mutta hätäponnari on edelleen kuningas niin ei, ei ja ei :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon edelleen vähän tuota mieltä, että ei oo hätäponnarin voittanutta, mutta päätin silti mennä parturiin. Katotaan vaan, ku mä nyt uhoon, niin sit torstaina parturissa: "ota vaan 5 cm".. :D

      Poista
  2. Apua! Mullon pyöriny sama ajatus jossain takaraivossa mutta en oo uskaltanu antaa sille tilaa. Kun on kuitenki episodi Pizzasta asti uskollisesti kasvattanu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki edelleen pizzan jäänteinä heilun pitkällä tukalla. Tosin oon käyny kuivia latvoja leikkauttamassa, mutta aina "ota vaan niin vähän kun on pakko"-ohjeella. Nyt ku nää kaks sikakuumaa päivää on täs ollu, niin oon haaveillu jo lyhkäsestä tukasta. mmmm..

      Poista