tiistai 13. toukokuuta 2014

Se löytyi, se löytyi



Mä lähin ettiin itelleni ihan muuta kuin mitä löysin. Mutta se löytö olikin kuin sata jänistä ja ne kaikki muut sananlaskut.

Löysin siis takin. Ja joo, oon mä takkia ettinyt, mutta sen kanssa olin jo melkeen luovuttanut. Semmosta välikausitakkia ei vaan oo tullu vastaan, joka olis ollu het oma. Aina on joku ärsyttäny tai muuten ollut väärin. Kiertelin aikaisemmin kauppoja takkia hakien ja sain huomata jälleen kerran, että melkeen kaikki isot koot on oikeesti tosi tylsiä. Varsinkin siis kun asuu Kauhavalla ja lähellä ei oo mitään miljoonia kauppoja joista ettiä. Kaikki takit joita sovitin ja edes löysin sovitettavaksi, oli joko a) tätimäisiä b) liian lyhyt hihaisia c) ihan ihmeellisen värisiä.

Noh, ihan siis muissa asioissa Seinäjoelle lähdettiin äiteen kanssa pyörimään ja siinä tuli vastaan Zizzi. Päätettiin uskaltaa sisään ja kysäisin ihan vaan piruuttani takkeja. Myyjä nosti alerekistä yhen takin ja se oli siinä. Takki oli viimenen laatuaan, syksyn mallistoa ja nyt sitten puoleen hintaan. Nam. Laitoin takin päälle ja en voinu enää jättää sitä kauppaan. Kovin montaa kertaa tukevassa elämässä ei tuu näitä hetkiä, kun just se viimenen kappale hyllyssä on kaikin puolin ihana, täydellisen kokoinen ja sopivan hintainen. Äitikin sanoi, että tuota et jätä kauppaan. Tottelin äitiä ja nyt mulla on ihan paras takki.


Mä oon valoon nähden vähän väärinpäin näissä kuvissa, mutta kun kuvaa ei suostunut liikkumaan. Se poltti tupakkaa portailla ja siinä oli kuulemma hyvä. :) Mutta kyyyllä noista selvän saa.







Viimeisen ilme ei vastaa tunteitani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti